nutizie

Shanghai Securities News China Securities News 27 di ferraghju, Hebei Changshan Biochimica Pharmaceutical Co., Ltd. hà donatu più di 2 milioni di yuan à a Società di a Cruz Roja di a Pruvincia di Hubei. Queste droghe sò tutte e droghe di heparina necessarie urgente per u trattamentu di i pazienti cù una nova pneumonia coronaria. I drogu di sopra seranu distribuiti à 42 ospedali in Hubei cumpresu l'Uspitalu Wuhan Jinyintan. Changshan Pharmaceutical hà dettu chì daretu à a sucietà è dedicà l'amore sò responsabilità suciali indispensabili di e cumpagnie elencate. In fronte di sta epidemia, Changshan Pharmaceutical hà da sfruttà definitivamente u so propiu vantaghji è face u massimu per aiutà à prevene è à cuntrullà l'epidemie.
gfhgf

Prima di questu, Changshan Pharmaceutical hà contactatu u guvernu lucale u 29 di ghjennaghju è donò 2 milioni di yuani in soldi per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie. Da u scopu di a Nova Pneumonia Coronaria, Changshan Pharmaceutical hà rinfurzatu a so rispunsabilità è insistia à mette a vita è a salute di e persone in u primu postu. Avemu u travagliu più duru per assicurà u fornimentu normale di injezzioni anticoagulanti di bassu pisu moleculare di heparin in Hubei è altri posti. In casu chì a logistica di vacanze è a capacità di trasportu ùn sò micca stati restaurati, u prublema di trasportu hè risoltu independentemente di u costu, è parechji lotti di iniezioni di heparina à pocu pesu molèculariu sò stati mandati à Wuhan è Hubei intornu.

Cum'è l'unica imprese domestica principali in u campu di l'heparina cù heparina cruda à i prudutti d'iniezione di heparina à pocu pesu molekulari è una catena completa di l'industria di l'heparina, a vendita di iniezione di heparina di pocu pesu moleculare prodotta da Changshan Pharmaceutical hà cunsideratu u 40% di u mercatu naziunale. L'iniezione di calciu di heparina di u pesu moleculare di pocu produttu core hà creatu u standard di produczione YBH03832006, assai più altu ch'è i normi naziunali è di l'industria, classificandu prima in vendita domestica per novi anni consecutivi.

Hè capitu chì l'azzioni di Changshan Pharmaceutical di cumpiendu attivamente e so rispunsabilità suciale è aiutendu à prevene è à cuntrullà l'epidemia anu ricivutu ancu elogi è supportu da a sucietà. U cumpagnu di a sucietà americana ConjuChem hà donatu 8.000 maschere à a cumpagnia per sustene a produzzione di a cumpagnia, è altri partenarii anu manifestatu ancu a so intenzione di donà maschera. (Liu li)


U tempu di creazione: 01-01-2020