nutizie

Attualmente, a cumpagnia hà rializatu u travagliu pertinente di ricerca clinica di Fase II è preparazione di u prucessu clinicu di Fase III di iniezione di Albenatide. Sicondu i risultati preliminari di a prova clinica è i bisogni di appruvazioni di prova clinica di iniezione di Albenatide, cumminati cù a situazione vera di a cumpagnia, a cumpagnia crede chì hà digià e cundizioni per inizià a prova clinica di a Fase III è decide di inizià a prova clinica di Fase III. .
Albenatide hè un medicamentu di classa 1.1 per u trattamentu di a diabetes di tipu II. Hè una preparazione agonista di recettore GLP-1 à longu andà chì pò esse iniettata una volta a settimana, chì mellora assai u rispettu di u pazientu cù medicazione.
dgfshgdf (6)
A cumpagnia hà realizatu u prucessu clinicu di fase I di iniezione di Albenatide in u Primu Ospedale di l'Università di Jilin, è u prucessu clinicu di fase II di iniezione di Albenatide in 28 ospedali cumpresu l'Hospital Populare di l'Università di Peking. Dopu à u studiu clinicu di Fase II di Albenatide Injection hè statu finitu u 7 di ghjugnu 2019, a cumpagnia hà realizatu analisi statistiche sussegwenti è cullazione di dati pertinenti di ricerca. Finu a data, a cumpagnia hà cumplettatu a ricerca clinica di fase II ligata à l'iniezione di Albenatide. I risultati di u prucessu clinicu di fase II di iniezione di Albenatide anu dimustratu chì l'ughjettu principali di a prova clinica di Fase II hè stata righjunta.
dgfshgdf (8)


U tempu di creazione: 01-01-2020