nutizie

Effettu anticoagulante di eparina à pocu pesu moleculare nantu à una nova pneumonia coronaria

1. Diagnosticu è Trattamentu per COVID-19 (Versione di Prova 8) da a Cummissione Naziunale di Salute di a RPC
U risicu di tromboembolismu hè più altu in pazienti severi o critichi, ......, Anticoagulanti duveranu esse utilizati in modu profilatticu. In casu di tromboembolismu, a terapia anticoagulante deve esse effettuata secondu e linee guida currispundenti.

2.-L'infezzione CELL SARS-CoV-2 Dipende da u Sulfatu Cellulare di Eparanu è ACE2, Eparina è derivati ​​non anticoagulanti bluccanu u ligame è l'infezzione SARSCoV-2.

3. L'unicu trattamentu ampiamente adupratu in questa zona hè a dosa preventiva di eparina à pocu pesu moleculare (LMWH), chì deve esse cunsiderata in tutti i pazienti ospedalizati cun nova pneumonia coronaria (inclusi i pazienti non critichi) senza contraindicazioni.
ISTH guida interimaria nantu à a ricunniscenza è a gestione di a coagulopatia in COVID-19

Anticoagulant effect of low molecular weight heparin on new coronary pneumonia3

4. In i pazienti (adulti è adolescenti) ospedalizati cù COVID-19, aduprate profilassi farmacologica, cume eparina à pocu pesu moleculare (cume enoxaparina), secondu e norme locali è internaziunali, per prevene u tromboembolismu venoso, quandu ùn hè micca contraindicatu.

Anticoagulant effect of low molecular weight heparin on new coronary pneumonia2

5. Tutti i pazienti cun COVID-19 severu è criticu, bassu o moderatu à bassu risicu di sanguinamentu, è nisuna contraindicazione sò raccomandati per aduprà droghe per prevene u TEV, è l'eparina à pocu pesu moleculare hè a prima scelta; per insufficienza renale severa, èparina senza frazzione hè raccomandata.
Per i pazienti lievi è cumuni, se ci hè un risicu elevatu o moderatu di TEV, si prevede a prevenzione di droghe dopu à l'eliminazione di e contraindicazioni, è l'eparina bassa moleculare hè a prima scelta.

Prevenzione è Trattamentu di u Tromboembolismu Venoso Assuciatu à a Malattia di Coronavirus Infezione 2019: Una Dichiarazione di Consensu prima di e Linee Guida

Anticoagulant effect of low molecular weight heparin on new coronary pneumonia


Tempu di posta: Dic-28-2020